Marja op weg naar de sterren - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Marja Bakker-van Houdt - WaarBenJij.nu Marja op weg naar de sterren - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Marja Bakker-van Houdt - WaarBenJij.nu

Marja op weg naar de sterren

Door: MarjaCompostella

Blijf op de hoogte en volg Marja

02 Maart 2010 | Nederland, Arnhem

Nog anderhalve week en dan is het zo ver. Dan ga ik weg van huis om een paar maanden te gaan wandelen naar Santiago de Compostella: St.Jacob van het Sterrenveld.
De vrije dagen zijn aangebroken. De meeste voorbereidingen zijn nu wel klaar. Nog wat laatste dingen om te kopen. Het is leuk en spannend tegelijk.
Het grote 'los-laten' is begonnen. Vanuit het werk een leuke kaart gekregen met de succes wensen. Meiden jullie succes met de clienten. Doe ze de hartelijke groeten van mij.
Op zaterdagavond 13 mrt om 18.00 u is er in de Lucaskerk een dienst waarbij ik de pelgrimszegen mee krijg. Bij deze ben je uitgenodigd om dan langs te komen.
De laatste 4 dagen voor ik vertrek ben ik nog bezig met de training in de Paardenmaat. Het heet de DEEPENING, een mooie manier om te starten. Op Maandag 15 maart vertrek ik om 7.00 u met de trein naar Taizé. Daar hou ik een spirituele deepening. Een dan... staat niets vast, maar is er van alles mogelijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Marja op weg naar Compostella

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 54169

Voorgaande reizen:

15 Maart 2010 - 25 Juni 2010

Marja op weg naar Santiago

Landen bezocht: